Instagram reklamlarını kullanarak işinizi BÜYÜTÜN!
Dijital reklamcılık büyüyor
İşletmeler her yıl dijital reklamcılık için bütçelerini artırıyor. Aslında, toplam çevrimiçi harcamanın 2016 yılında 151 milyar dolardan iken 2019'da 254 milyar dolara yükselmesi bekleniyor. Ek olarak, dijital reklamcılık, geleneksel medyadan daha fazla hedefleme mekanizması sağlar.
Dünyanın en büyük mobil reklam platformlarından biri
Dünyada 750 milyon Instagram kullanıcısı var bu sayının 95 milyondan fazlası günlük olarak etkileşime giriyor. İşte size işinizi büyütmede yepyeni bir pazar. Böylesine büyük bir düzenli kullanıcı tabanına sahip olan Instagram, hedef kitlenize küresel olarak ulaşmak için en üst düzey platformdur.
Son derece meşgul Instagram izleyici
Instagram'da, her gün paylaşılan 40 milyardan fazla fotoğraf ve 3,5 milyardan fazla video var. Instagram'daki katılım oranları% 4,2 iken, Facebook ve Twitter gibi diğer sosyal medya platformlarında katılım oranı% 0,3 ile 0,7 arasında değişmektedir. Instagram'da katılımın çok daha yüksek olmasının sebebi, görsel olarak kullanımı son derece kolay olması, bilgiyi hızlı bir şekilde almanın yanı sıra çok daha fazla sayıda insanın birbirleriyle etkileşime girmesine izin vermesidir.
Bir Instagram reklam ajansı sizin için neler yapabilir?
Reklam Danışmanlık fiyatlandırması
Aylık medya harcama bütçeniz 1.000 - 3.000 TL arasında olduğunda .
- Kurulum Ücretsiz
- Hesap Yöneticisi
- Dönüşüm İzleme
- Facebook Yeniden Pazarlama
- Özel Kitleler
- Aylık Raporlama
- 499 TL / ay Minimum Ücret
---------------------------------------------------------
Aylık medya harcaması 3.000 - 10.000 TL arasında olduğunda .
- Kurulum Ücretsiz
- Hesap Yöneticisi
- Dönüşüm İzleme
- Facebook Yeniden Pazarlama
- Özel Kitleler
- Aylık Raporlama
- Email Desteği
- 699 TL / ay Minimum Ücret
Hiç yorum yok:
Write yorum